2013. szeptember 7., szombat

1. rész:)



Hol is kezdjem.? Na igen ez hülye kérdés volt.. Mindegy kezdem a bemutatkozásnál.. Adriana Clark vagyok egy egyszerű lány Londonból.. 17. élet évemet töltöttem be ezen a gyönyörű napos reggelen.. Egyedül.. Néhányunk számára ismerős lehet ez a szó  .. Tőlem elég sokszor fogjátok hallani.. Egyedül élek furcsa tudom , de egy éve magam vagyok.. Egészen január 5-ig és igen akkor ma van Junius 5.-e.. Tudom , tudom ha nem mondom hülyén haltok meg.. Viccelek. Alig két hónap és itt az iskola ami  olyan mint a pokol szar hely , de sok az ismerős.. Na , de ennyit rólam vágjunk bele a lecsóba.. Ja hogy abba nem lehet.. Elhittem hogy vicces vagyok..(:Dd)

**

Alig hogy Kinyitottam sötét barna , már feketének látszó szemeimet meg hallottam hogy valaki van a házban.. Nem volt túl nagy inkább egy párnak való nyaralónak tűnt , de nekem az is elég volt.. 2 szoba 1 konyha egy nappali és egy fürdőszoba külön wc-vel.. Amint ez a gondolat menet végig  futott az agyamon kiugrottam az ágyból és az éjjeli szekrényem fiókjához nyúltam és azt kihúzva kiemeltem a bicskám ez kicsit beteges , de fő a biztonság .. Selymes papucsomba bújtattam a lábam és lassú , de határozott léptekkel igyekeztem a barna ajtó felé amely a nappalira nyílt.. Mikor lenyomtam a kilincset az kattant egyet és az ajtó kinyílt ezzel elém ugrott a legjobb barátom Adam egy nagy kupac lufival a kezében a másikban egy csokor virág és egy doboz bonbon .. Elég fura a kapcsolatunk sokat veszekszünk pont mint egy pár , de nem vagyunk azok .!!! 
- Boldogságos születés napot hercegnő..- ugrált pont mint egy kislány..
- Köszi Ad .- öleltem meg és bele mosolyogtam a vállába ugyan is 24 centi különbség van köztünk..
- A lufikat fogom mert még felrántanak a plafonhoz és ugrálhatok majd hogy leszedjelek..- nevetett majd eltolt magától
- Nem vagy vicces.. - Zavartan kezdtem forgolódni mert tudtam hogy a súlyomra célzott.. 
- De te is tudod hogy az vagyok.. Csont és bőr vagy te lány..
- Kussolj.. - bokszoltam vállba mire felnyávogott..
- Héé ez fáj..
- Akkor csak nem vagyok "csont és bőr".. 150 centi és 43 kiló nem deszka tesóó..- nevettem majd befeszítettem az "izmaimat" aztán ő is és összemértük a karunkat . Mindketten nevettünk az ő karja az enyém három szorosa volt.. Megfogtam a virágot kikaptam a kezéből és a bonbon-t is majd kiszaladtam a konyhába hogy egy vázát megtöltsek vízzel.. Így is tettem majd bele helyeztem a gyönyörű csokrot kék rózsák és a közepén egy nagyon szép vörös.. Elmerűlten néztem mire éreztem Ad izmos karját a derekam körül és a pusziját a nyakamon..
- Tetszik.?..- halkan kérdezte és bele mosolygott a pusziba


Folytatáshoz komikat:) 


1 megjegyzés: